התנסות במערכת תת"ח – השאלה מעמותה

מידע למטופל

כחלק מרפורמת משרד הבריאות בתחום שיקום וניידות, החל מה-01.04.2025 תחום התקשורת התומכת והחלופית (תת"ח) יסופק באמצעות קופות החולים ויהיה חלק מסל הבריאות.


המידע המפורט מטה הוא עבור מטופלים אשר קיבלו הודעה בדבר אישור בקשה לצורך השאלה של מערכת תת"ח באחת העמותות.

הצורך בהשאלת המערכת לפני אישור ואספקה של מערכת קבועה נועד לאפשר:

למידה והסתגלות– היכרות עם אופן השימוש במערכת ובדיקת התאמתה לצרכים התקשורתיים של המטופל

הערכת מסוגלות– בחינת יכולת הפקת התועלת מהמערכת לצורך תקשורת מיטבית.


כיצד מתבצע תהליך ההשאלה?

  1. אישור ההשאלה– בהמשך להגשת טפסי ההמלצה אשר הוגשו עבורך, התבצעה בדיקה קלינית ואושרה לך השאלה של מערכת תת"ח.
  2. עדכון- איש המקצוע אשר הגיש עבורך את הבקשה יעדכנך לאיזה מוסד עלייך לפנותלצורך השאלה
  3. פנייה לצורך תיאום– לאחר קבלת עדכון בדבר המוסד המשאיל, עלייך לפנות על פי פרטי יצירת הקשר מטה, לצורך תיאום.

משך ההשאלה ייקבע ע"י גורם המקצוע המלווה את המטופל

תנאי השימוש וההשאלה ייקבעו ע"י המוסד המשאיל


לשאלות נוספות ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו 5515* שלוחה 4


עמותת עזר מציון

רח' עזרא 11 קומה 3 חדר 1, בני ברק

טל' 073-3956751/2

בית החולים אלי"ן

שמריהו לוין 84, ירושלים

טל' 02-6494277