שיקום וניידות

כללית הנדסה רפואית מרחיבה את תחומי השירות שלה למטופלי בית ותעניק שירות לאספקה ותמיכה במכשור ואביזרי שיקום וניידות.

השירות יוענק למטופלי הכללית בעלי זכאות למכשור שיקום ו/או ניידות, כפי שהתקבלה מהכללית.

מה נדרש כדי לקבל זכאות:

ניתן לקבל את כלל הפרטים אודות תהליך האישור והזכאות באתר הכללית – קישור

מכשור רפואי הכלול בשירות – קישור לקטלוג

החל מאפריל 2024החל מאפריל 2025
מנופיםאורטזות
מיטותמעליים רפואיות
כיסאות גלליםמכשירי שמיעה
מערכות ישיבהמערכות תקשורת
עמידוניםכסאות גלגלים ממונעים
טיולוניםזחלילים/עולי מדרגות ממונעים
כסאות שירותים
מתקני רחצה
כריות ומזרנים להפחתת פצעי לחץ
הליכונים
עדשות מגע
משקפים מיוחדים
תותבות עין
תותבות פנים
תותבות שד

מה כולל השירות:

אספקת המכשיר, תמיכה ושירות במכשיר לאורך תקופת השימוש, איסוף המכשיר בתום תקופת השימוש.

התהליך מול כללית הנדסה רפואית עבור מטופלים חדשים:

  1. לאחר קבלת מסרון מהכללית, המהווה אסמכתא לאישור זכאות, עליך לפנות למרכז שירות לקוחות של כללית הנדסה רפואית (טלפונית: 5515* או באמצעות ווטסאפ: 052-4151210 )
  2. בשיחה עם מרכז שירות הלקוחות תקבל מידע אודות מגוון המוצרים העומדים לרשותך .
  3. באפשרותך לפנות לספקי המוצרים ולבחון מולם התאמה לצרכיך.

5. לאחר בחירת המוצר, יש לפנות למרכז שירות הלקוחות של כללית הנדסה רפואית ולהודיע על בחירתך.

התהליך מול כללית הנדסה רפואית עבור מטופלים שברשותם מכשיר שקיבלו ממשרד הבריאות:

בכל פניה הקשורה לתקלה או בעיה במכשיר אשר ברשות המטופל יש לפנות למוקד כללית הנדסה רפואית בטלפון 5515* או בווטסאפ: 052-4151210

התהליך מול כללית הנדסה רפואית עבור החזרת מכשור רפואי:

בתום תקופת השימוש במכשיר, באחריות המטופל או מי מטעמו ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות בטלפון 5515* או בווטסאפ: 052-4151210 להודעה על איסוף המכשיר