שיקום וניידות
כללית הנדסה רפואית מרחיבה את תחומי השירות שלה למטופלי בית ותעניק שירות לאספקה ותמיכה במכשור ואביזרי שיקום וניידות
למי מגיע השירות?
השירות יוענק למטופלי הכללית בעלי זכאות למכשור שיקום ו/או ניידות, כפי שהתקבלה מהכללית.
תוכל להתרשם ממגוון המוצרים הכלולים בשירות בקטלוג המוצרים שלנו- קישור לקטלוג
מה נדרש כדי לקבלת זכאות?
ניתן לקבל את כלל הפרטים אודות תהליך האישור והזכאות באתר הכללית – קישור
מה מגיע לי?
- אספקת המכשיר
- תמיכה ושירות במכשיר לאורך תקופת השימוש
- איסוף המכשיר בתום תקופת השימוש
בכל נושא לגבי אספקה/תקלה/החזרה או מידע – תוכל לפנות אלינו בטלפון 5515* או בווטסאפ 052-4151210.
כמה זה עולה לי?
גובה ההשתתפות העצמית נקבע לפי מדיניות משרד הבריאות.
פטורים מהשתתפות עצמית:
- מקבלי גמלת זקנה עם הבטחת הכנסה
- מקבלי גמלת שאירים עם הבטחת הכנסה
- מקבלי גמלת נכות מלאה עם תוספת משפחה
- מקבלי הבטחת הכנסה
- מי שהכנסת משפחתו (נטו) נמוכה מגובה קצבת זקנה + הבטחת הכנסה
- ילדים עד גיל 18
איך מקבלים את השירות?
שירות עבור אביזרי ניידות (כסאות גלגלים, הליכונים, מערכות ישיבה, טיולונים, עמידונים, מתקני רחצה ועוד):
- לאחר קבלת מסרון מהכללית, המהווה אסמכתא לאישור זכאות, עליך לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון *5515 או בווטסאפ במספר 052-4151210 (ימי הפעילות: א’-ה’, בין השעות 08:00–16:00).
- בשיחה עם מרכז שירות הלקוחות תקבל מידע אודות מגוון המוצרים העומדים לרשותך .
- באפשרותך לפנות לספקי המוצרים ולבחון מולם התאמה לצרכיך.
- לאחר בחירת המוצר, תיצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות שלנו על מנת לבצע ההזמנה בהתאם לבחירתך.
שירות עבור אביזרי ניידות ממונעים (כסאות גלגלים ממונעים, מנועי עזר, זחלילים/ מעלה מדרגות):
- פנו לרופא/ת משפחה או אחות במרפאתכם בכללית.
- תופק הפניה ליחידה לטיפולי בית, בצירוף סיכום רפואי ואומדן תפקודי (הערכת תפקוד).
- ייערך ביקור בית של פיזיותרפיסט/ית או מרפא/ה בעיסוק, שיבחנו את הצורך וימליצו על מכשיר מתאים. לפי הצורך ייערכו ביקורי בית של אח/ות ועובד/ת סוציאלי/ת.
- הבקשה תועבר לגורם המאשר בכללית.
- לאחר אישור הבקשה, הפניה תועבר לדיון בועדת דגם לבחירת דגם כיסא הממונע המתאים ביותר לצורך התנסות
- לאחר אישור הבקשה בועדת דגם, תקבל מכתב לביתך המפרט את הדגם שאושר להתנסות
- ספק הכיסא יצור קשר איתך ועם הממליץ המורשה לצורך תיאום ביקור בית בביתך לבחינת הדגם.
- לאחר קבלת אישורך על הדגם, הבקשה תועבר לתיאום אספקה.
- את ההשתתפות העצמית (אם נדרשת) משלמים ישירות לספק. סכום ההשתתפות העצמית מתעדכן לפי הדגם שנבחר ומאפייניו
- תוקף האישור: חצי שנה מיום ההפקה.
שירות עבור מכשירי שיקום (כולל אביזרי ראייה עד גיל 18):
- לאחר קבלת אישור מהכללית עליך לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון *5515 או בווטסאפ במספר 052-4151210 (ימי הפעילות: א’-ה’, בין השעות 08:00–16:00).
- בשיחה עם מרכז שירות הלקוחות תקבל מידע אודות הספקים המאושרים העומדים לרשותך, ותבצע הזמנה.
- לאחר ביצוע ההזמנה, תקבל מידע על אופן יצירת הקשר עם הספק הנבחר לתיאום אספקת המכשיר.
יש לי מכשיר שקיבלתי ממשרד הבריאות. מה התהליך?
בכל פניה הקשורה לתקלה או בעיה במכשיר אשר ברשות המטופל יש לפנות למוקד כללית הנדסה רפואית בטלפון 5515* או בווטסאפ: 052-4151210
אני מעוניין לבצע החזרה למכשור רפואי שברשותי
בתום תקופת השימוש במכשיר, באחריות המטופל או מי מטעמו ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות בטלפון 5515* או בווטסאפ: 052-4151210 להודעה על איסוף המכשיר
100,000
מכשירים רפואיים
25,000
מאושפזי בית
200,000
פניות לקוחות בשנה
11
שלוחות ברחבי הארץ
98%
שביעות רצון לקוחות
360
עובדים בחברה