אביזרי עזר לשמיעה
למי מיועד השירות?
- לקוחות כללית מושלם הזקוקים לאביזרי עזר לשמיעה אשר מלאו להם 18 שנים.
- השירות ניתן בתום 6 חודשים מיום ההצטרפות לתוכנית.
- הזכאות היא לאביזר אחד בשנה קלנדרית.
כיצד אקבל את השירות?
אם בעבר רכשתם אביזר עזר לשמיעה בהשתתפות המושלם או מכשיר שמיעה בהשתתפות כללית ניתן לבדוק זכאות בפנייה לוואטסאפ שלנו 052-1451210
לפנייה חדשה בווטסאפ לחץ כאן
- סיכום רפואי/הפנייה עדכנית (מ-3 שנים האחרונות) של רופא / קלינאי תקשורת של שירותי בריאות כללית המעיד על שימוש באביזר עזר לשמיעה ו/או במכשיר שמיעה.
- קיים סיכום רפואי עדכני של שירותי בריאות כללית (מ-3 שנים האחרונות) מרופא/ה או קלינאי/ת תקשורת הכולל מלל חופשי הקובע כי למטופל ירידה עצבית, מעורבת או הולכתית בשמיעה, אשר לא ניתנת לטיפול תרופתי או ניתוחי.
- קיימת לעמית בדיקת שמיעה, הכוללת סיכום במלל חופשי המעיד על ירידה בשמיעה.
- קיימת חשבונית רכישה של מכשיר שמיעה בעבר.
- מכתב מקלינאי/ת תקשורת המעיד על שימוש במכשיר שמיעה.
- קיים סיכום ביקור עדכני של שירותי בריאות כללית (מ-3 שנים האחרונות) הכולל אבחנה מקודדת המעידה על ליקוי שמיעה (הכולל את אחד קודי ICD הבאים):
3897 | 38918 | 38914 | 38910 | 38904 | 38900 |
3898 | 38920 | 38915 | 38911 | 38905 | 38901 |
3899 | 38921 | 38916 | 38912 | 38906 | 38902 |
38812 | 32922 | 38917 | 38913 | 38908 | 38903 |
איך ממשיכים?
אתה מוזמן להתרשם מקטלוג המוצרים באתר שלנו ולבחור את הדגם המתאים ביותר עבורך.
לאחר בחירתך, ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות של כללית הנדסה רפואית ולבצע הזמנה.
5515* או באמצעות הווטסאפ 052-4151210
לפנייה חדשה בווטסאפ לחץ כאן
מה עלות דמי השתתפות העצמית?
ניתן לצפות בפירוט דמי השתתפות העצמית של כל מוצר בקטלוג המוצרים באתר שלנו
100,000
מכשירים רפואיים
25,000
מאושפזי בית
200,000
פניות לקוחות בשנה
11
שלוחות ברחבי הארץ
98%
שביעות רצון לקוחות
360
עובדים בחברה