אביזרי עזר לשמיעה

למי מגיע השירות?

  • לקוחות כללית מושלם הזקוקים לאביזרי עזר לשמיעה אשר מלאו להם 18 שנים.
  • השירות ניתן בתום 6 חודשים מיום ההצטרפות לתוכנית.
  • הזכאות היא לאביזר אחד בשנה קלנדרית.

מה נדרש כדי לקבל את השירות?

האם רכשת בעבר אביזר עזר לשמיעה בהשתתפות המושלם או מכשיר שמיעה בהשתתפות כללית?

>> כן, רכשתי בעבר:

ניתן לבדוק את זכאותך בפנייה לוואטסאפ שלנו 052-1451210. לפנייה חדשה בווטסאפ לחץ כאן

>> לא, לא רכשתי בעבר:

נדרש להגיש את אחד מהמסכים הבאים:

  1. סיכום רפואי מטעם כללית עם אבחנה המעידה על ליקוי שמיעה – משלוש השנים האחרונות. 
  2. סיכום רפואי משלוש השנים האחרונות מרופא, רופאה, קלינאי או קלינאית תקשורת של כללית – הקובע ירידה עצבית, ירידה מעורבת או ירידה הולכתית בשמיעה שלא ניתנת לטיפול תרופתי או ניתוחי.
  3. סיכום רפואי או הפניה משלוש השנים האחרונות מרופא, רופאה, קלינאי או קלינאית תקשורת של כללית, המעידים על שימוש באביזר עזר לשמיעה או מכשיר שמיעה
  4.  סיכום בדיקת שמיעה המעידה על ירידה בשמיעה.
  5. חשבונית רכישה של מכשיר שמיעה בעבר.
  6. מכתב מקלינאי/ת תקשורת המעיד על שימוש במכשיר שמיעה.

כמה זה עולה לי?

ניתן לצפות בפירוט דמי השתתפות העצמית של כל מוצר בקטלוג המוצרים באתר שלנו

למעבר לקטלוג המוצרים לחץ כאן


איך מקבלים את השירות?

תוכל להתרשם מקטלוג המוצרים באתר שלנו ולבחור את הדגם המתאים ביותר עבורך.

לאחר בחירתך, ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות של כללית הנדסה רפואית ולבצע הזמנה בטלפון 5515* או בווטסאפ: 052-4151210

למעבר לקטלוג המוצרים לחץ כאן


קיבלתי את המוצר ואני מעוניין להחליף / להחזיר, מה עושים?

>> החזרת מוצר

  1. החזרת מוצר תתאפשר בתוך 14 ימים ממועד האספקה לבית הלקוח, ובתנאי שהמוצר באריזתו המקורית והשלמה, ללא שימוש או פגם.
  2. תיאום ההחזרה יתבצע מול משרדי החברה במספר *5515 שלוחה 4  או בווטסאפ 052-4151210
  3. איסוף ההחזרה יבוצע על ידי שליח מבית הלקוח.
  4. ההחזר הכספי יתבצע באמצעות אמצעי התשלום המקורי, לאחר קבלת המוצר במחסני החברה ובכפוף לבדיקת שלמות המוצר ואריזתו.
  5. החזר כספי יבוצע בניכוי דמי משלוח בסך 35 ₪.

>> החלפת מוצר

  1. החלפת מוצר תתאפשר בתוך 14 ימים ממועד האספקה, ובתנאי שהמוצר שלם, לא נעשה בו שימוש, והוא באריזתו המקורית והשלמה, ללא שימוש או פגם.
  2. תיאום ההחלפה יתבצע מול משרדי החברה במספר *5515 שלוחה 4  או בווטסאפ 052-4151210
  3. ביצוע ההחלפה יבוצע על ידי שליח מבית הלקוח.
  4. החלפה תבוצע רק באישור נציג החברה, ותישקל במקרה של אי התאמה לצורכי המטופל.
  5. תתאפשר החלפה אחת ללא עלות משלוח.
  6. כל החלפה נוספת תחויב בדמי משלוח.