אביזרי עזר לשמיעה

למי מיועד השירות?

  • לקוחות כללית מושלם הזקוקים לאביזרי עזר לשמיעה אשר מלאו להם 18 שנים.
  • השירות ניתן בתום 6 חודשים מיום ההצטרפות לתוכנית.
  • הזכאות היא לאביזר אחד בשנה קלנדרית.

כיצד אקבל את השירות?

אם בעבר רכשתם אביזר עזר לשמיעה בהשתתפות המושלם או מכשיר שמיעה בהשתתפות כללית ניתן לבדוק זכאות בפנייה לוואטסאפ שלנו 052-1451210

לפנייה חדשה בווטסאפ לחץ כאן

  1. סיכום רפואי/הפנייה עדכנית (מ-3 שנים האחרונות) של רופא / קלינאי תקשורת של שירותי בריאות כללית המעיד על שימוש באביזר עזר לשמיעה ו/או במכשיר שמיעה.
  2. קיים סיכום רפואי עדכני של שירותי בריאות כללית (מ-3 שנים האחרונות) מרופא/ה או קלינאי/ת תקשורת הכולל מלל חופשי הקובע כי למטופל ירידה עצבית, מעורבת או הולכתית בשמיעה, אשר לא ניתנת לטיפול תרופתי או ניתוחי.
  3. קיימת לעמית בדיקת שמיעה, הכוללת סיכום במלל חופשי המעיד על ירידה בשמיעה.
  4. קיימת חשבונית רכישה של מכשיר שמיעה בעבר.
  5. מכתב מקלינאי/ת תקשורת המעיד על שימוש במכשיר שמיעה.
  6. קיים סיכום ביקור עדכני של שירותי בריאות כללית (מ-3 שנים האחרונות) הכולל אבחנה מקודדת המעידה על ליקוי שמיעה (הכולל את אחד קודי ICD הבאים):
38973891838914389103890438900
38983892038915389113890538901
38993892138916389123890638902
388123292238917389133890838903

איך ממשיכים?

אתה מוזמן להתרשם מקטלוג המוצרים באתר שלנו ולבחור את הדגם המתאים ביותר עבורך.

לאחר בחירתך, ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות של כללית הנדסה רפואית ולבצע הזמנה.

5515* או באמצעות הווטסאפ 052-4151210

לפנייה חדשה בווטסאפ לחץ כאן

מה עלות דמי השתתפות העצמית?

ניתן לצפות בפירוט דמי השתתפות העצמית של כל מוצר בקטלוג המוצרים באתר שלנו